Monday, November 1, 2010

25 things about me !

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because i want to know more about you.

This is me ;)

1) peace 2 ! my name is Nur Farina . Just call me ina @ farina . 

2) my birthday ,, 23 August 1995 .

3) sya seorg yg pemalu . ye ke ?? pemalu . haha =D . pd mulanya la .tp ,, lama2 anda akn tahu sya bagaimana orgnya ..

4) I have 5 siblings including me. wahh ,, ramainya ! haha =D . 4 ur infomation ,, sya ank yg first skli . sya tau,, ramai yg x caya . tp ,, percayalah . haha =D

5) I'm SINGLE .

6) my hobby is on9 fb , blogging , play badminton !
7) sya x cerewet memilih kwn . sesiapa sahaja blh mnjadi kwn sya . I accept . tp ,, klu anda da x nk kwn ngan sya . just say it . it's ok because i have my beloved friends ,, ARFAHA yg lebih memahami sya . I luv them so much !

8) actually ,, sya bukan seorg yg kuat semangat . lebih2 lagi ,, psl  Love . but ,, lps apa yg jd . sya menjdi seorg yg sgt kuat semngat .

9) suka sgt berfikir bnd yg x penting . haha =D

10) terus terng sya ckp ,, sya mudah memaafkan org . tp ,, jgn anda mengambil kesempatan ats sikap sya yg lembut ni ( waahh ,, lembut ke ?? ! ) AWAS !
11)  sekali disakiti ,, mengambil masa yg lama untuk sembuh .

12)  suka dgr lagu2 yg ada kaitan ngan diri . jiwng . nasyid .

13) suka sgt on9 tdk kira siang ataupun malam . hehe ~

14) My dream  is I want go to KOREA . why ?? because it has  many handsome guy . hehe ~
no lah . just joke . actually it has many beautiful place .

15) LOve reading comics . kadang2 layan gak la novel .

16) I LOVE U my family , my cousin ( nina ) , my teacher , ARFAHA n also my classmate .

17)  I have FB , myspace , twitter , flixter , hi5 , tagged , tumblr , n byk lagi . haha =D

18) ATTENTION ! >  I hate smoker ! I hate people that hypocrite !

19)  BENCI bila ckp ngan org ,, cam ckp ngan tunggul ! benci  benci !
20)   x suke pd org yg memoyokan + menyakitkan hati .

21) bila marah @ sakit aty > selagi sya boleh sabar ,, sya sabar . Tp ,, jgn cuba menguji tahap
kesabaran org yg sdg marah . FAHAM !

22) LOVE watch korean drama !

23) LOVE go to school . hehe ~

24) HATE ddk kat umh . Bosan !

25) HOPE dpt 6A dlm PMR  !


* thankz 2 areeni zafira cos giv dis tag !
* sorry cos lmbt wat entry ni ..

No comments:

Post a Comment